Lördag lördag lördag!

Jag har även hunnit vara lite smått barnvakt åt mina grann hundar
när deras övriga familj har varit på jobbet och resten på semester
och solat och badat i kreta . Ja så jag har lite bilder på Selma och
Signe när jag och Anton var ute och lekte i solen med vovvarna. 


Signe i solen dör någon dag sedan

Selma idag vilar sig

Sedan gjorde mami och papi massa ätbart. Ostbomb.räkor,avokado,ägg
och nå skinkrullar jag inte ens smakade. Men det var gott iaf! Efter det
tog jag en bastu,duschade och rakade benen slängde tom i en hårinpackning.
Inte illa! Fick höra att jag såg ut som en varulv idag så det var nog på tiden.

Selma och Signe har varit här när Robin drog till Luleå och de blev
så glada när Emelie och Hanna kom och hämtade de. Så söta vovvsisarna är!



Nu blir det bädden godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: