söndag

Idag har det varit jätte varmt ute. Höll på att avlida på träningen med
underställs t-shirten. Det gick inge vidare att lira idag drog på mig en
sträckning i ljumsken tack och lov en lindrigare men det är jobbigt att
springa med den. Men i övrigt bet jag ihop och tyckte skottövningarna
gick riktigt bra. Så nu blir det vila ljumsken för hoppningsvis bara till
tisdag. he he

Annars har jag suttit på altan och surrat med mami,emelie och anton
en stor del av dagen sedan sov jag och anton i några timmar tills det
var mat.

Efter träningen blev det titta hockey Sverige- Canada! Vi vannn! woho
därför bjuder jag på en sverige låt med Kent. För sveriga är ju vårt
älskade land helst när vi kickar ass i idrotter av alla slag. hehe

Nu ska jag läsa igenom min och emelies redovisning vi ska ha imorgon
sedan blir det nog god natt och sov gott! Det var en liten update av mig
tjing pling!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: