ett inlägg som inte ens är värt att läsa.

Just nu så här på en söndagsmorgon känner jag mig väldigt trött.
Kan bero på att jag gick och la mig rätt sent igår och det gjorde jag
för att jag var på Amandas mammas 50 års fest och agerade bartender
med Amanda. De hade massa lek och skoj,mat,dryck och massa tårta
Ja jag tror hennes mami är rktigt nöjd med sitt partyy.

Förutom att jag känner mig trött vill jag åka bort, ja på semester en vecka
eller två. Jag vill nog bara bort härifrån för ett litet tag vore bra, för känner jag mig
själv längtar jag tillbaka rätt snabbt. Gärna utanför sveriges gränser el ner till södra
sverige.

Jag hade behövt träffa min vän johanna vi har inte sett på för länge nu detsamma gäller
Ellis. Just nu när jag tänker tankar jag inte borde skulle de ha sagt massa kloka saker
så jag slutade upp med det. Jag behöver helt enkelt deras kloka ord ibland. Jag saknar er!

KOMMENTARER


ellis

och JAG saknar DIG!

2010-05-23 // 12:49:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: