Dag 1 - det här är då jag!

Linnea Birgitta Josefin Johansson, 20 år gammal, bor i Gällivare som för tillfället
är väldigt kallt men jag gillar det ändå. Här bor jag i mitt halvt färdig målade hus
med Mammsi, Pappsi,Bror och Sally förståss! Sally är min 16 veckor gamla
Border Collie valp, så hon är rätt ny i familjen även fast det känns som om hon varit
här ett rätt bra tag. Jag är en riktigt social filur som man oftast brukar se med ett leende
på läpparna. Är även en grubblare och funderar ofta för mycket på saker.
Gick ut handels och administrations programmet 2009 och efter det har jag jobbat lite
på dagis, läst till ett ämne på komvux och sedan städat lite här och där.
Jag spelar gärna fotboll så ofta det går. Har spelat det sedan jag var väldigt liten och
jag tycker ändå jag är rätt duktig på det också.

Jag har massor av underbara vänner jag vet att jag kan lita på i vilka väder och vind!
De som inte bor i Gällivare mer vet jag är bara ett samtal bort, ja det är sjävlklart er
jag menar Johanna och Ellis. Och jag vet att de som fortfarande bor här kan jag åka
till om jag behöver någon som uppmuntrar mig.
Sedan har jag en pojkvän som jag verkligen har fallit så hårt för! Efter 3 år ihop är
jag fortfarande upp över öronen förälskad i honom!

Nu nog om mig jag är hungrig, tjing!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: