dag 3 - min mamma och pappa

Jag kan ju börja med att skriva att min mamma och pappa är väldigt viktiga för mig!

Min pappa
har alltid varit med mig på allt som har med fotboll att göra vilket jag är
väldigt glad för. Jag har nog nästan blivit lite bortskämd över att han alltid är med.
När mitt lag i kullen la ner skjutsade han mig till Kiruna för att rulla boll. Ja det är
ett av våra starka gemensamma intressen.

Sedan är vi rätt lika varandra till sättet vi har en tendens att lämna kläder lite var
som helst i huset , vilket inte uppskattas av mamma he he . Ja vi använder ofta
vardagsrummet som dressing room så bli inte paff om min sov t-shirt el pappas
byxor ligger i soffan el fotöljen.

Min pappa är väldigt ofta glad men kan ibland komma hem lite butter från jobbet och
muttra om att gården inte är skottad el att disken inte är tömd. Men jag kan nog
förstå honom eftersom jag ibland kan vara på den lata sidan. Han är också bra på
att laga mat och skojja!

Han är helt enkelt världens bästa pappa och jag är så glad att han är min pappa!

Min mamma är väldens bästa lyssnare och ger mig alltid kloka råd när det gäller
i princip allt. Hon är den som peppar mig när jag har det jobbigt och verkligen tror
på mig. Vilket jag uppskattar för ibland får hon mig verkligen att orka kämpa.

Jag umgås gärna med min mamma ibland. Ja vi gillar givetvis att shoppa båda två, helst för
pappas pengar he he. Så det gör vi ofta tillsammans allt från mat till kläder och annat
kraffs. Min mamma är också grym på att laga mat och nu belv jag jätte sugen på hennes
grekiska sallad bara för att jag började prata om mat.  Vi tittar gärna fjant program ihop
och spelar bilbingo ibland. Vi har roligt ihop helt enkelt.

Min mamma är en riktigt arbetsnarkoman så hon jobbar väldigt mycket så hon är ofta trött
när hon kommer hem på kvällarna. Vilket kanske inte uppskattas så mycket av mig därför
brukar hon gnälla lite när jag ringer henne på jobbet och frågar henne saker hon tycker jag
kunde vänta med. Mamma har lätt att skratta och pratar bra giraffspråk. haha undra om någon
kommer förstå vad jag pratar om nu egentligen. Sedan är hon väldigt
omtänksam och snäll. 

Ja min mamma och pappa betyder oerhört mycket för mig! Och om jag ska skriva allt om hur
bra de är och vad de gör så kommer detta inlägg bli oändligt långt så jag rundar av här och
hoppas att alla mina blogg läsare förstår hur toppen de är! ♥ älskar er!









KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: