Sally söt!

Idag är det onsdag och svin kallt ute för er som inte visste det! Jag har inte direkt
några större planer för dagen mer än att jag ska hinna ut på en promenad i kylan
med lilla Sally. Som för övrigt växer så det knakar ännu. Hon tappade sina två första
valp tänder förra veckan och nya är redan påväg.

Hon är jätte duktig och kan nästan rulla runt men tror hon är lite för liten och dum för
att kunna det helt ännu. Fast man ser att hon försöker rulla runt när man ber henne om
det men hon förstår inte riktigt hur hon ska göra. Nå väl övning ger färdighet!

Hon är världens bästa på att klippa klor för hon bryr sig typ inte när man gör det, och det
bästa hon tycker det är skönt att klippa håret mellan trampdynorna med klippmaskin.
Hon gör det så enkelt för mig min lilla piga.

Dock har hon alltid någon slags lektimme precis när jag och Anton tänker sova. Men hon är
ju bara en liten valp och så duktigt annars så det får jag nog helt enkelt ta. ♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: