godmorgon godmorgon..

Är uppe med tuppen idag igen! Kan ju egentligen vara skönt när man tänker efter men
jag hade inte tackat nej till en dag med sovmorgon. Men det vill inte Sally hon vill upp med
tuppen och Sallys önskan är min lag så bara kliva upp och se glad ut.

Jag tänkte börja med att skriva att igår bakade jag och Sally. Okej alla som har planerat att
komma och fika på min födelsedag kan vara lugna jag skötte allt Sally smakade endast
smeten. Det blev väldigt grisigt eftersom jag hade tinat blåbären så hade blåbärssås el vad
man kan kalla det i hela köket. Men det tyckte Sally om.





KOMMENTARER


ellis

GUD VAD GOTT° saknar dig, vill hem och hälsa på. men snart kommer ditt paket från miiiiiiig

2010-10-19 // 22:26:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: