hipp hipp hurra för det är min födelsedag.

Eller ja det var min födelsedag igår! Jajemen nu är jag hela 20 år gammal.
Jag började min dag med att bli väckt av mammsen,pappsen, brossan och Sally
med tårta på sängen och paket. Fick ett jätte fint armband och ett halsband.
en söt liten citatbok och ett ljus. Fick även ett pussel där det stod att jag fick göra
en internet beställning.




Sedan var det bara upp med tuppen för att göra sig i ordning för dagen. Ja jag
tycker om att göra mig fin. Så in i duchen så man inte luktar urk och efter jag kommit
ut ur duchen med en turban på huvudet så hade Lollo och Evalis kommit för att äta en
tårtbit. Fick en jätte fin röd ros och en väggdekoration.

Efter ett tag åkte de vidare mot luleå och inte långt efter det så kom Johan förbi och fikade.
Jag fick Samiakki av honom. Han tycker nog det är på tiden att jag tar mig en liten luring
nu när jag är hela 20 år fyllda. hehe. Vi fikade lite och surrade med fabbo som också hade
kommit, av han fick jag ett buddah halsband från Thailand som ska föra med sig lycka.
Efter fikat så drog jag och Johan på dollastore och köpte en fotboll till min lilla Sally hon
kommer vara grym på att lira boll.

Snabbare än kvickt var vi hemma igen och efter vi hade spelat lite kort och jag hade lockat
mitt hår så trillade Amanda in. Fick en svin snygg adidas tröja av henne,Ante,Maggi och Mathilda.
De är ju bara för söta. Efter Amandas kommit så trillade alla in en efter en. Grannarna kom med
pappas bamse paket och ett till mig med. Jag fick presentkort på Laponia nagelstudio. Ska bli
spännande har aldrig gjort något sådant förr. Nu minns jag inte riktigt ordningen alla kom men
tror Simone och Andreas kom strax efter. Fick jätte fina vantar, en mössa och en halsduk av
de och ett rosa nagelack.  Sedan fick jag presentkort på massage hos faster som jag har längtat
efter det!

Larsson och Emelu kom också och fikade av de fick jag ett jätte fint halsband. Och av Antons familj
fick jag ljuslyktor från cult. älskar cult serien de är så fina. Sedan fick jag massa blommor av mormor
och sören och co. Av Emma och Henke fick jag hårlotion och en god chokladkaka emma hade bakat.
Jag orkar inte lägga upp bild på alla presenter men det var några. hehe




Ja man kan inte säga annat än att jag har haft en toppen födelsedag det enda som fattades var
att Johanna och Ellis inte var här och självklart grannflickan Emelie saknades.
Men tack alla som kom och tack för alla fina presenter! ♥




KOMMENTARER


emelie

jasså? jag som trodde att jag också fattades ;P

2010-10-17 // 22:52:41
Joseifn

Emelie du fattades faktiskt! så jag la till det ;P hehe

2010-10-18 // 11:25:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: