sunday

Idag är det söndag och jag längtar till imorgon!
Jag tänker dock inte skriva var jag ska nu el vad jag ska göra det får bli sen.
Söndagar är alltid sega dagar och jag har ritat lite på morgon kvisten sedan
kom johan på besök och vi tittade lite tv. Efter det så for jag och handlade lite
med mor och bror och slutligen hamnade jag hos Amanda och Ante.

Sedan efterskotts kalas hos hanna. Vi fikade och gav presenter och surrade lite
tills ensam mamma började och jag och hanna bänkade oss framför tvn.
Och för ca en timma sedan kom jag från min älskade. Han var så oerhört trött
så han somnade, inget mig emot han är så söt när han sover. Men pussade massa
på honom eftersom han och jag ska bort. Ska jag vara ärlig saknar jag han redan♥

Nu ska jag hoppa i säng tidig morgon imorgon! puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: