tisdagen



Undra vad man ska hitta på en tisdag som denna. Man är ju rätt låst när man har vav (vård av vovve)vecka.
Sally sover nu iaf och jag fryser som bara den kanske borde dra på mig ett par strumpor.
Låter som en bra plan. Planen utfördes och Amanda kom och väckte mig och Sally när vi tog en liten
lunch nap. Känner mig sjukt hängig och trött idag. Vi drog iaf till sandviken där våra små valpar lekte
av sig. Sedan gjorde vi ett besök på Ankis dock inhandlades inget. Sedan for vi hem till mig och chillade
lite och sen åkte Amanda och Athena hem.

Igår träffade Sally Athena för första gången. Ja Amanda och Antes lilla Amstaff valp på 15 veckor.
De busade på för fullt och Sally sov som en griskulting efter de hade farit. Det var nog lite spännande
för henne att leka med någon i sin egen storlek hon busar ju mest med Signe som är något större.








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: