fredagar rockar!

Igår var det party som var planerna för kvällen! Ja det blev nästan party vi drog iaf på
förfest hos Maggi, dock deltog jag inte mycket i deras spelande utan fastnade
framför Idol med Maggis syrra. Jag är så happy Daniel gick vidare!

Rotade fram en locktång och lockade håret lite. Det blev riktigt lockigt men det är ju fint.
Sedan drog jag på ett linne mami köpt åt mig i stockholm för jag vet inte hur många år sedan
och som grädden på moset drog jag på mig min nyinköpta kavaj från jive.
Snäll som jag är bjuder jag på bild självklart.

Nå väl åter till Maggis förfest som egentligen skulle vara en tjej kväll men vi var så snälla att
vi bjöd in Apis så det blev inte tjejkväll. Vi hann inte vara där speciellt länge innan alla var redo
för krogpremiär på olles, okej inte alla jag och Amanda for hem till lägenhet och spelade
spel med Mathilda och Ante. Shit jag och Mathilda sopade verkligen mattan av Amanda och Ante igår!
Vi spelade med andra ord och absolut överrens och det var väldigt roligt. Sedan när det blev natta
och ante och loke hade somnat så drack jag och amanda te och pratade, väldigt hög mysfaktor.
Tills Anton ringde och ville bli hämtad från krogen och sedan var det bums i säng och somna brevid
min kära.








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: