2011-04-09

Lördagar är alltid så sköna! Jag vaknade vid 9 tiden då jag trött som bara den gick ner för trappen och
satte mig vid frukostbordet. Thé och en salami macka fick det bli idag och det satt fint i kistan.
Sedan gjorde vi stan och mamsi handlade lite byxor och en topp. Det kliar i fingrarna efter att shoppa
kan jag tala om för er men jag håller stenhårt i mina pengar.

Har nyss gjort färdigt både efterrätten och förrätten vi ska äta idag. Jajemen idag blir det gomiddag på tolvan!
Och det gillar vi skarpt så själklart kommer det bilder. yeeey vad alla blir glada! Det är ju sol idag svin skönt
dock blåser det som bara den så man kan inte mysa ute direkt. Ne nu ska jag ta och åka och pussas lite med
min kille.

Ha det bra!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: