jag älskar våren!

Vilken underbar dag det har varit idag! Solen har lyst så fint på en klarblå himmel med endast några små moln på.
Jag började dagen med att pussas med min kille och lite mys med Sally. Underbar start på dagen!
Kikade gårdagens bigbrother avsnitt och åt en smörgås och drack thé. Efter det var gjort bestämde jag mig för att brassa till Hakkas för att hälsa på Fammo en sväng. Det är mysigt att fara på roadtrips när det är riktigt underbart vårväder ute. Fammo var tyvärr inte hemma så jag åt lite pepparkakor,läste tidningar och busade med Sally i
några timmar och sedan for jag hem.

Då satt jag mig på bron och lyssnade musik och tittade när Sally och Signe busade i snön. Riktigt underbart skönt
var det kan jag tala om för er, I love it!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: