Jag vill ge mig själv ett stort guldstjärna idag!

Jag har för det första varit och besiktat Kalle med mammsi och självklart gick han igenom och får fortsätta brassa på vägarna. Sedan skjutsade jag mammsi till jobbet och for hem och började städa. Japp tro det eller ej men
jag har lyckats städa hallen,köket,vardagsrumet och toaletten. Har dammtorkat,dammsugit och skurat jajemen hela kitet. Jag vill tillägga att jag handdiskat all disk! Eftersom våran kära diskmaskin gett upp lite smått då och då var det dax att göra det för hand idag. Gud vad duktig jag har varit,jätte bra Josefin!

När jag hämtade mammsi från jobbet så hade Sally satt på sig säkerhetsbältet (besiktnings gubben hade spännt fast bälterna i baksätet.), och det såg så sött ut när hon krypt under det så självklart var jag tvungen att ta en bild.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: