måndagen

Igår var det ett riktigt underbart väder ute och jag började dagen med att chilla med kussen och hennes kille. Efter ett tag insåg jag att det var alldeles för fint väder för att sitta inne och inte göra något. Så jag brassade hem med Kallebilen och grillade lite korv och satt i solen en stund.

 

Efter det så bestämde jag mig för att ta en prommis med Sally. Så jag böt lite kläder och pluggade i ipoden i öronen och började knalla. När jag gått en stund ringde Johanna och berättade om det underbara sommar vädret nere i stockholm, självklart blev jag lite avis på henne. Men kunde ju skryta lite om vårt fina vår väder här hemma. Vi surrade på och tiden bara sprang i väg och jag var i princip på andra sidan av stan. Tänkte först lata och lifta hem med Anton som var på fjällnäs men sån tur var så var han och Simon ute och luffade så jag var tvungen att knalla vidare. Det var inte ett dugg jobbigt och Sally sov som en prinsessa på kvällen så jag var nöjd över att latheten inte besegrade denna gång.

 

Sen på kvällen bestämde jag mig för att sparka lite boll med små tjejerna, endast för att jag fick med mig Lollo. Så fotbollsskorna är framme för iår nu och vem älskar inte tallbacka premiären lixom? Trist att man inte fick göra den med ett eget lag. Kändes helt okej att träna efter min hemska förkyldning och Lollo är ju som ett lyckopiller själv så det var nog den medecinen jag behövde.

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: