några dagar

Har haft fullt upp ett bra tag därför det inte skett så mycket här på bloggen.
Emma, Åsa och Roger har kommit hit i onsdags kväll så har haft fullt upp med att vara social med mina gäster och övriga tiden har jag spenderat med min kära. Torsdagen var så fruktansvärt tung dag och ska jag vara ärlig känner jag mig tom fortfarande. Men jag tror jag lämnar det utanför bloggen och skriver om annat.

Igår var det fredag och vi började dagen på stan då Åsa & Emma shoppade loss lite. Vi alla var nog lite förvånade
över hur mycket de egentligen hade köpt här. Sedan åt vi så oerhört god middag! Grillat offcourse, klyftpotatis, grillspett av alla dess slag, grönsaksspett, majskolvar, exotic mango dressing & grekisksallad! Gud vad gott det var, tyvärr var jag för hungrig för att fota min middag så ingen bild på den. När maten hade sjunkit gick jag & Emma på en långprommis med Sally. Det är så otroligt skönt att promenera & jag & emma surrade på om allt möjligt hela vägen. När vi var hemma la vi oss i sängen och tittade Big Brother sedan hoppade jag i säng med min kära.

Nu ska jag leta efter ett par springtights eftersom de jag ville ha tog slut i stan. Snåltarmen straffar mig igen. he he

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: