goodnight thursday

Har haft en rätt bra torsdag måste jag säga. Började min morgon med frukost och sedan en prommis med Sally.
Vädret var ju inte det bästa idag, jag har ju börjat bli lite bortskämd med sol. Men jag tog vara på denna gråa trista
dag så jag gjorde lite nytta och städade mitt rum. Har endast skurning och lite små fix kvar som jag sköt på för lite
film mys med min kille.

Efter filmen beställde vi lite mat och sedan skjutsade Anton mig på bilbingon. Där mammsen iaf fick tuta på ett
fullt hus. Det spelar ju ingen roll om man vinner mycket el om det är en själv som vinner. Vi alla i bilen fick värsta
glädjefnattet när vi insåg att mami vunnit. hehe! Imorgon bär det av mot Luleå för att kalasa lite med några fina.
Så nu ska jag göra som min kära Sally och ta kväll och hoppa i snark lådan. tjing!

KOMMENTARER


catti

Nu när jag läste att du har städat känner jag att jag också måste ta tag i städning (och packning)

2011-08-05 // 12:01:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: