Luleå Kalaset 2011

var riktigt skoj måste jag säga. Började fredagen att se Håkan men världens bästa kompis Ellis!
Eftersom vi kom iväg så sent så blev det lite panik på kvällen, Angi hade inte fått sin biljett
och jag var tvungen att se Håkan. Det var ett måste helt enkelt! Så jag och Ellis fick lämna Angi och
Amanda  vid ingången och lägga benen på ryggen och springa till scenen.
Vi hann precis och fick en super plats längst fram utan att behöva bli ihjäl klämd mot kravallstaket.
Vi kunde bara lyssna,njuta och sjunga med!

På lördag var det endast Daniel adams ray som stod på schemat. Han var riktigt bra han med.
Sedan bestod kvällen mest av att umgås med goa vänner. Vi hann även se lite Mustach.
Hade en toppen helg iaf och det var super roligt att hänga med min Emma och träffa Åsa.
De var ju så snälla som lät mig ta med mina sovkompisar också. Men man har ju världens bästa släkt!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: