minimorötter och pippi tröjan

En hemsk förkyldning tycks ha bestämt sig för att bosätta sig hos mig ett tag så jag brottas med hosta och
min snoriga näsa. Har hunnit med att klippa kaluffsen här för någon dag sedan, det är ju underbart att va nyklippt.
Sedan känner jag väl lite för och nackdelar över att kylan har börjat komma men jag älskar min pippi tröja som jag tycker är okej att jag bor i nu när jag är förkyld. Så nu sitter jag här på sängen och knapprar på min macis, som för övrigt måste vara bästa köpet på länge och äter mini morötter! Fick äran att sminka Amanda som skulle på partaj ikväll, riktigt skoj! Nu ska jag lyssnar lite på Håkan. Hejdå så länge!

KOMMENTARER


snart har jag också min pippi tröja :p

2011-08-14 // 17:14:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: