När vi lekte modell för en dag, Maggi,Frida & jag.


Jag tänkte egentligen inte låta mina blogg läsare att ta del av detta. Men tänkte äh skit samma och låter er göra det ändå. Det är nämligen så att min kära vän Maggi drog med mig till folkets hus där vi fick leka modell för en dag. Så jag,Maggi och Frida blev sminkade och plåtade i fredags. Och det var sjukt kul kan jag tala om för er! Innan det var vår tur att bli fotograferade tjoade vi och skrattade åt hur pinsamt vi tyckte det var. Vi skulle absolut inte ta såna där extremt poserade bilder med handen i nacken osv. Men när vi väl började tänkte vi, vad tusan det är en kul grej och gjorde det ändå. Så här har ni bilderna med allt vi sa att vi inte skulle göra, ja vind i håret tom. Själv tycker jag att jag ser lite fånig ut men vad tusan det var en roligt grej så det bjuder jag på. Jag fick även ännu mer lust att fotografera och lära mig mer om det.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: