ett inlägg!

Efter lite chattande med Ellis på Facebook konstaterade vi att
hon är en grym bloggeska och jag tvärtom. Kanske man borde
ta tag i detta göra lite ändringar på det!

Just nu sitter jag mest och väntar på att fröken Bäck ska trilla in.
Ja vi tänkte slå på stort och vispa ihop en våffelsmet och grädda
några till lunch. Tror det kommer bli grymt bra!

Under tiden jag skriver detta sitter jag och tittar ut och ser snön
falla så fint ner och inser att jag kommer få nitlotten att skotta
bort den. Hoppas det är lätt snö så det går snabbt!
Jag ser även brevlådan och hoppas verkligen att postis kommer
och släpper ner mitt iphone skal jag har beställt. Nä nu har det
gått för långt jag sitter och väntar på att posten ska komma vi
glömmer det och skriver vidare om något annat.

Sally gnager på ett ben för tillfället så skönt när hon sysselsätter
sig själv ibland. Oj så intressant att läsa det va.

Nej nu ska jag smälta lite margarin och röra ihop smeten så det är
klart när fröken Bäck trillar in, tjingeling kanske hör av mig snart igen!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: