fredag är en bra dag!

Det var så otroligt skönt att ta en promenad idag. Vi prommade till Emelies farmor där det bjöds på cola och bullar. Det satt väldigt fint kan jag tala om för er!
När vi kom hem igen så lyckades Emelie övertala mig att följa med på gymmet. Jag har aldrig varit någon gymnissa direkt så först tvär vägrade jag men efter att hon viftat lite med sina ögonfransar och kört lite puppy eyes mot mig och sagt snälla så gav jag med mig. Det var riktigt roligt faktiskt tror jag kanske kan gå någon gång igen.

När jag kom hem igen.. he he så tog jag en dusch det var svin skönt. Sedan var det bara blåsa håret och slänga på sig kläder och dra en sväng på stan. Ja vi kollade den "otroliga" rean på Jive och Mondo. Vi kom inte hem med ett enda plagg rikare och inte en enda krona fattigare. Dock fanns det en hel del som inte var på rea som föll oss i smaken men vi höll hårt i plånboken. Jag är dock väldigt sugen på att köpa mig ett par skor jag föll lite pladask för på dojjan.

Handbollen gick ju lite åt skogen tyvärr. Våra Sverige grabbar kämpade på bra men det räckte ju inte hela vägen. Oj jag låter som en kommentator nästan. Vi får hoppas på att vi får en brons peng iaf! Jag har precis ätit en god middag bestående av tacos, det bästa var nog att jag slapp laga den. he he

Nu väntar jag på att min kära ska dyka upp så vi kan ha super fredagsmys bestående av film och popcorn kanske?

Låter som en bra plan. Sedan kan jag ju nämna att jag börjat på en teckning. Ja den jag funderar på att skicka till dig ellis. Tänkte du kanske behöver något nytt att klä dina väggar med så varför inte med min konst? he he. Men jag lovar inget den måste bli super duper mega bra! Detta blev ett oerhört långt inlägg om allt och inget.

Ha en bra fredag alla mina fina vänner

KOMMENTARER


ellis

¨åh jaaaa hoppas hoppas :):)

2011-01-30 // 14:05:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: