Idag är en bra dag!

Jag vet inte vart det kommer ifrån men idag är jag på så otroligt bra humör.
Drog mig länge i sängen på morgonen och fruktade denna dag. Ja jag hade en
otroligt negativ inställning till dagen som skulle komma. Men den blev bättre
och bättre allt eftersom.

Amanda drog med mig till salongen och Carro när hon skulle göra en permanent
fransböjning. Jag bläddrade i massa skvaller blaskor,tittade på frisyrer och luktade
på alla shampoo flaskor. Ja det var jätte roligt och hade jag inte varit så sparsam
hade jag köpt flera stycken med mig hem. Får sådan lust att fixa håret när jag var
där. Men nej ingen färg i mitt hår inte jag fortsätter vara natural blonde!

Sedan hämtade vi Athena och for hem till mig och lät Sally och Athena leka lite.
Under tiden fixade jag disken och efter det gjorde jag en toast, yummie!
Efter det tv häng tills vi begav oss till Amanda där vi lagade mat.
Okej Amanda lagade mest jag gjorde bara tzatzikin åt henne. Kan tänka mig
att det blev asgott!

Sedan var det träning! Jag älskar fotbolls träningarna! Vi får fortsätta träna! Inte någon
hel nedläggning tack och lov! Idag var vi 24 pers på träningen det är mycket!
Sedan blir träningarna alltid bättre när Natta och Catti är där. De gör mig jämnt så glad.
Fina tjejjorna! ♥

Nu är det landskampen på tv, hatar reklamen som gått på tv. Som svensk kan man inte gå
och nynna på den. Hejja sverige!
puss!

KOMMENTARER


emelie

tack josefin :) vi måste ta oss i kragen o ses som vi gjorde förr. du är också bra på att lyssna på ens problem. puss

2011-01-27 // 23:31:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: