lördagen och söndagen

Igår var det lördag och telefonnätet var helt nere men det gjorde inte mig något. För jag skjutsade Emelie & co sedan var jag hos Anton och barnvaktade hans lillebror Arvid med honom. Sally fick äran att följa med och var väldigt förtjust i Arvid. Inte så konstigt egentligen han är ju riktigt adoreble den pojken. Vi shoppade lite cola och popcorn på konsum och bänkade oss framför fångarna på fortet så fort vi kom hem. Efter det busade vi lite med Sally i snön. Hon älskar verkligen snö!

Sedan fick Sally åka hem och sova med mami och papi och jag åkte tillbaka till Anton då vi tittade film, okej Anton tittade jag låg mest och sov på hans arm. Sover så galet djupt och skönt hemma hos honom.

När Anton drog på dundret så for jag hem och busade med Sally och Signe i snön. Hann även hjälpa mammsi skotta lite snö vid växthuset. Så otroligt skönt väder ute och ikväll blir det sparka boll! wihoo!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: