fredags jubileum

Medans tacopajen jag och mamma har lagat är i ugnen så tänkte jag skriva
några rader här. Ska nog slå på stort och plåta den sen. Kanske för att jag har
"inläggs-jubileum" som Ellis kallar det jajemen det här är mitt 777: de inlägg.
Inte illa pinkat för att vara jag!
Dock har jag bara skrivit 3 inlägg under 2011 men jag hade som sagt ingen bra
start på det nya året. Där har ni kanske orsaken på den dåliga uppdateringen vem vet.
Men samtidigt var det bra på vissa sätt för jag har lärt mig enormt mycket om mig själv
och andra. Jag är nog nästan stolt över mig själv  kan jag säga er hur jag hanterade den
situationen, för det var verkligen över mina förväntningar hur jag trodde jag skulle hantera det.
Sedan kan jag ju även skriva att jag brukar inte vilja folk ont men jag hoppas verkligen
att den personen mår så dåligt som jag tycker den förtjänar. Nu orkar jag inte sitta och
skriva här mer tar och pyser till Amanda och ante ist.
Puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: