lite om jul och nyår!

Julen och nyårsafton kom och sprang bara förbi känns det som.
Fick massor med fina klappar och vi åt god mat med alla nära och kära
som firade med oss. Jag missade dock kalle anka men man har ju sett den
förr så.
Sedan var det ju juldagen och den rockade verkligen! Jag och Johanna hade
bestämt oss för att åka på harrys och dansa och träffa folk. Jag kan erkänna
jag var skeptisk först men när jag väl var där med Johanna,Elin och Marran
så var det riktigt roligt. Vi dansade och träffade massa goa gamla vänner!
Sedan var det nyårsafton och vi skulle på galej igen. Denna gången var vi med
Eve, Märta och Emma mf. Det var väl helt okej men for hem ca fem över tolv och
tittade hur Sally hade reagerat på alla raketer. Hon hade mest suttit och tittat nyfiket
men fundersamt vad det var på himlen!
Efter ca en halv timme hämtade Amanda och Emelie mig och vi hamnade på Amandas
pärons hemma fest. Det var riktigt skoj alla var så glada!
Efter ett tag for vi upp på repis och hämtade Amandas bror jag åkte dock med hennes
kusin och respektive. Sedan var av kvällen rätt dålig och jag for hem och sov.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: