Söndagen


Den här söndagen har jag verkligen varit i full fart. Började morgonen med en väldigt lugn frukost.
Sedan kikade jag lite på datorn innan jag plinga (okej, jag hey tellade henne.) då vi bestämde oss för
en fika på stan och en promenad för mig och sally. Snabbare än kvickt var vi på väg och efter några
minuter var vi framme hos Emelie och redo för en fika. Efter en räkmacka och ett wienerbröd var vi
mätta och belåtna så vi begav oss hem till skois igen.
Efter några timmar hemma bestämde jag mig för en fotorunda, självklart med Sally. Packade objektiven,
stativet och brassade mot malmberget och plåtade lite blommor. Efter det var det fika hos Emelie, man kan
nästan kalla det ett litet inflyttningskalas eftersom vi gav presenter och allt. Blåbärspaj och vanilj visp bjöd
hon på , mums. Och nu sitter jag här efter en coop runda med mami och inväntar min Anton så vi kan ha
lite film mys.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: