Idag är det Tisdag och jag saknar fotbollen!

Då var tisdagens jobbdag över och då inväntar vi onsdagen. Har haft det otroligt lugnt på jobbet idag
så tiden har gått rätt sakta men klockan blev ju halv fyra till slut trots allt. Efter det var det bara åka
och tanka bilen för att sedan åka hem till Sally och ut på en spring tur. Har sagt det förr säger det igen,
jag måste ta tag i mitt springande och göra det till en fin vana. Lycka till Josefin!
För övrigt saknar jag fotbollen extremt mycket! Har haft alldeles för lång vila.

KOMMENTARER


Sörka

Ååååh, förastår att du saknar fotbollen, proffset ;) Du får ta dina gamla lagkamrater under armarna.. :)

Söööt hund förresten - det blir säkert ett litet fotbollsproffs av den - när ni övar i trädgården!

Nu har jag hittat hit igen :)) (hihi)

//Sörka

2011-07-20 // 09:45:17

Träning

Tid: 19:00 - 21:00

Plats: Malmbergets IP

Övrigt: Glöm ej joggingskor!

2011-07-21 // 21:55:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: