min tandlösa lilla tös

Stackars lilla Sally har dragit ut en tand idag. Matstrejkandet hade en anledning tyckte det var lite konstigt
att hon mitt i allt bara sa nej till sina favorit gosaker. En tand hade gått av så långt att stackarn har haft
rejält med tandvärk, men nu är den väck och hon har en charmig liten glugg och är inte lika groggy som
tidigare idag.

Jag själv är nu mer en hårt arbetande tjej. Japp fick ett litet sommar vikariat i Aitik en dag efter jag slutade
på plantis. Inte illa pinkat! Så mina vänner är jag dålig att höra av mig har ni svaret där. Jag ser ljuset i tunneln
på penga fronten nu. När det är slut ska jag ta mig en riktig sommar semester och mysa med min kille
och min älskade sally.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: