En bal på björnfällan


bilden har Cattis pappa tagit tror jag.

I onsdags fick jag äran att gå på bal igen men denna gång som "baldejt" åt min vän Tobbe. Det var verkligen
roligt att göra det igen och ingen större klänning panik el något sådant behövde jag ha eftersom jag har ett x antal riktigt fina i garderoben och i onsdags fick min jones & jones klänning komma fram. Världens bästa granne skötte sminket och det tackar och bockar jag för.

Vi brassade upp med en blå ford mustang och roligast av allt var nog att jag var nervösast av oss alla och
jag som är en så kallad veteran, hehe fast jag tror övriga gänget blev nervös när vi väl skulle knalla på
röda mattan för då var jag inte lika nervös och sjöng inte "oh my god, oh my god" som jag gjorde i bilen. Det var underbart väder, god mat och massa fina vänner så det var en toppen kväll. Var tyvärr tvungen att runda av
lite tidigt eftersom jag jobbade dagen efter men bäst av allt var att min kille kom och sov med mig när han hade svirat runt färdigt.





KOMMENTARER


catti

Helt rätt, tagen av min papi. Och den var riktigt fin på er :)!

2011-06-12 // 12:43:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: