för ni har tagit studenten!

På fredagen tog min lilla men inte den minsta kusin och min kära Anton och massa vänner studenten. Tänk vad tiden går fort! Tyvärr hann jag inte med att fara på något utspring el flakåk och plåta de så jag fick ha en liten foto session med Simone och några vänner efter studentfikat.
Trist att kvaliten på bilderna blir rätt kassa här på bloggen och att skärpan hamnade lite fel på några bilder
men ville lägga upp bilderna på alla i gänget så struntade i det så här har ni bilder på fina Simone och Elin
& grabbarna. Bilder på min kära Anton som student får ni vänta på ett tag till för jag ska tvinga honom ha en liten student fotografering med mig någon dag. hehe önska mig lycka till.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: