thaiafton

Helgerna går så galet fort nu för tiden, jag känner att jag inte riktigt hinner med.
Men igår var det iaf lördag och då vankades det Thaiafton på skois med goa grannar.
Vaknade hemma hos Anton och drog mig lite tills det var dax att hoppa i kläderna och
bege sig hemåt för att hjälpa mammsen städa och laga mat. Emelie och Hanna kom över
och vi började rulla vårrullar. De blev så himla bra, våra vårrullar! Sedan hade vi ju en hel
del annat gott på bordet jag glömde plåta eftersom jag var så vrålhungrig när maten väl
stod på bordet så inget förutom ofriterade vårrullar fastnade på bild. Men det är ju bättre
än inget alls. Efter att alla magar var mätta så sjöngs det singstar och spelades spel för
fulla muggar tills jag tog godnatt och hoppa i lopplådan med Anton.
Det var en toppen kväll helt enkelt!


KOMMENTARER


Åh så gott. synd att man inte tillhör skois längre :(

2011-03-09 // 21:36:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: