God kväll mina vänner!

Medans jag väntar på criminal minds avsnittet jag och Anton ska titta ikväll kan man slänga in några rader här i bloggibloggen.

Jag vill börja med att skriva att jag tog den där springturen jag skrev om tidigare idag. Jag vann över latmasken idag. Och mina nya springskor och tights satt perfekt. Vi ska göra det till en vana nu har jag tänkt jag och Sally. Behöver träna lite till på att gå fot bara med henne sedan kommer det gå som på räls.

Sedan har jag avrundat kvällen med födelsedagsmiddag för Antons farmor på Olearys med Antons familj och släkt. En pasta alfredo satt inte helt fel, tack snälla familjen Olofsson. Det var allt för ikväll tack och hej leverpastej nu ska jag mysa framför criminal minds med min kille!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: