sweet dreams sugerpie

Jag tänkte slänga upp ett litet inlägg här på bloggen en fin kväll som denna tänkte jag. Idag har jag haft riktiga humörsvängningar, ena sekunden svin happy andra svin grinig och velat packa väskan och dra. Men mesta delen av dagen har ändå varit rätt bra. Började morgonen med att surra i telefonen med fina Angi. Den tjejen kan jag surra i timmar med. Men när Angi hoppat på sitt tåg så la vi på och jag klev upp ur sängen kring halv 11 tiden. Värsta segstartad men på otroligt bra humör.Drack en kopp te och åt en hårdmacka med en bit ost på till frukost med mammsen.

Sedan bestämde jag och mammsen att idag blir det en städar dag. Så vi greppade tag i dammsugaren och skurhinken och städade. Tror vi båda blev lite paff över hur fort det gick att städa. Okej jag tog en liten paus och lunch dejtade kussen men det gick fort ändå. Så nu luktar det gott och snart ska jag ta hämta sallys filt som är i torktrumlaren för att sedan krypa till kojs i min renbäddade säng.

denna fina bild hittade jag på weheartit

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: