tisdags morgon

Gårdagen var riktigt bra kan jag tala om för er. Jag vaknade kring halv tio och fikade och myste på framför tvn i ziperallen tills jag väckte Anton vid 12 tiden. Sedan sprang tiden iväg och jag tog en prommis med Alinne och hundarna såklart! Det är så otroligt roligt att vi har börjat ses igen.På kvällskvisten började jag tillverka en julis en födelsedagspresent till min älskade mami. Jag hoppas hon kommer gilla den. Så jag roade mig med det till min kära Anton trillade in och vi hade myspys framför tvn tills vi åkte till honom och tog kväll framför filmen a little bit of heaven.

Så det var gårdagen det och nu är det en ny dag. Sally fick följa med Anton på hans träning så just nu är jag helt lonley. Men får passa på med att kolla gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker och chilla tills hon kommer hem
min lilla tös.

KOMMENTARER


:)

2011-11-13 // 02:23:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: