Där ute finns en värld av långa nätter


Jag erkänner jag tycker det är minst lika roligt att stå framför kameran och spexa som bakom.
Nu ska ingen gå och få för sig att jag har någon sk "modelldröm" el något för det har jag verkligen inte!
haha jag är bara en glad amatör som får lite knasiga idéer ibland. Och idag fick jag det, en ide och lekte lite. Varför jag ser ut som näcken själv på bilden är svaret tubtopp! Ville inte täcka nyckelbenen med något så
då fick ni veta det också om någon var intresserad. Nyckelben är för övrigt något jag tycker är otroligt vacker
på oss människor, trist att jag inte framhävde mina lite mer på bilden. Någon som hade varit sugen att bli
plåtad någon gång? Hitta på något knasigt tema och plåta för skojskull? Jag är på direkt!

KOMMENTARER


vad du är fin kompis

2011-10-14 // 23:45:21

Alltså Josefin du blir så himla vacker och jaa, vad ska jag säga? Elegant på bild :)

2011-10-15 // 00:05:50

jag vill jag vill! vi plåtar ngn dag? =)

2011-10-15 // 01:01:34

vilken otroligt fin kusin man har !

om du vill är jag gärna med på att busa lite med kameran :)

2011-10-15 // 15:36:46
Catrin

Tusan vilken snygg bild :D

2011-10-19 // 10:57:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: