Blixt, Träning & Sally så klart!

Idag kom min blixt, äntligen! En fördel kan ju vara att läsa manualen vilket jag inte riktigt har haft tid med ännu.Har mest skuttat runt och testat lite. Känns rätt maffigt när man har en blixt på kameran. Bilden nedan tog jag i ett rätt kasst ljus med blixten lite slarvigt innan jag stressade iväg på fotbollsträning. Jag tror det kommer bli toppen! När jag har lärt mig lite inställningar.

Är så sjukt nöjd med mig själv idag. Jag har varit ute och sprungit (tyvärr utan Sally pga såren på trampdynorna) sedan tog jag mig till sjöpen och lattjade lite fotboll med små tjejerna som inte är så små egentligen. Grymt bra för att vara jag hoppas jag fortsätter i det här tempot. :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: