Linsorm ? he he

Jag måste bara få skriva att jag är så sjukt stolt över mig själv just nu, då tänker alla varför?
Jo så här är det jag har under hela min tid som glasögonorm haft planer att skaffa linser, då tänker säkert många av er "jaha so what bara skaffa!". Men så är det inte för mig jag har försökt förr och gett upp. Fast då gjorde jag det utan att ha gjort någon kontroll el gått lilla lins skolan hos optikern, ja man kan säga att jag såg inget med linserna och Amanda fick ett gott skratt när jag inte lyckades pilla in de i ögonen. Men nu mina kära bloggisar vill jag meddela er att jag har gått lilla linsskolan hos optikern och sitter nu med min linser jag lyckats stoppa in helt själv med rätt styka och ser så bra på min lilla macis Och det  här firar vi med min sötnos på bild!

KOMMENTARER


ellis

maaaw vad söt !

2011-10-06 // 16:26:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: