Onsdagen!

Idag har jag börjat min dag med att gå på manikyr, så lyxigt! Jag fick nämligen ett presentkort förra året
så tänkte jag att det var nog på tiden att jag pallrade mig dit och använde det eftersom jag snart fyller år
igen. Ska lägga upp en bild på naglarna imorgon för det är så mörkt nu så jag orkar inte fota.

Efter det drog jag en fika med Emelie, Lina och lille Melker på alla tiders. Så himla go varm choklad alltså!
Nej jag har inga planer på att bli kaffe drickare så det blev det och en choklad boll och gott var det kan jag tala om för er! När vi var mätta begav vi oss mot Djurmagasinets invigning och åt en korv (vi blev alltså inte så mätta att en korv inte fick plats, hehe)och strosa runt där.

Jag har börjat tycka om det här glasögonparet mer och mer så bjussar på en bild med de på och
sedan kör jag ett tag till på mina spanien flätor. De är ju fina ännu så varför ta bort lixom?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: