por favor, señorita y señora

Här kommer några bilder till från vår lilla semester. Vi har ätit så god mat varje kväll! Sedan spöade jag Anton i minigolf en kväll med lagomt många slag, hehe. Det var så otroligt mysigt att gå efter strand promenaden och bara
prata och titta på omgivningen. Bada,sola el ligga under parasollet och läsa en bra bok. Det är så underbart och jag
hade så gärna stannat en vecka till och myst med min kille. Nu får det räcka med bilder men det kanske dyker upp fler vem vet. Men jag avslutar nog inlägget med att tacka min kära kille för en underbar resa!
Det här måste vi göra om! ;) ♥

KOMMENTARER


ellis

det ser jättemysigt ut! fan vi måste ut och resa haha ;)

2011-09-20 // 07:35:25

fan vad fin du är joffsan :)

2011-09-29 // 02:21:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: