Godmorgon

Eller det är nog mer god dag nu men skit samma. Jag sitter fortfarande med sovkläder i sängen så man kan kalla det morgon. Vaknade första gången när Anton for på jobbet sedan somnade jag om och vaknade 07.30 klev upp och tog ett glas vatten och tittade tv medas jag drack upp det. Sedan knatade jag och Sally upp och la oss igen och sov till klockan 09.00. Det borde vara en lag att man ska sova tills man vaknar av sig själv. Jag var så sjukt utvilad och pigg och min träningsvärk från gårdagens gympass med Emelie var så oerhört härlig. Jag hoppade upp ur sängen med Sally och rörde ihop en smet och gjorde american pancakes med äpplen och apelsiner på. Det var riktigt gott måste jag säga, trots att jag böt ut filmjölken till yoghurt.

Men nu är det dax att hoppa i lite kläder och bege sig ut och skotta snö och sedan ta en prommis med Sally. Man kan ju inte ligga i sängen hela dagen. Jag har nämligen massor med saker jag vill hinna göra idag, tror dock jag skippar alla måsten och gör det som är roligt ist. Fast rena sängkläder hade ju inte suttit helt fel så kanske gör det med. 


KOMMENTARER


Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-19 // 21:55:18

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-19 // 21:56:32

Sv: lagt till dig nu :)

2012-02-21 // 00:55:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: