Några timmar senare..

Eftersom internet bestämde sig för att lägga av precis när jag skulle trycka spara och publicera så kan jag börja med att skriva att promenaden är tagen! Så otroligt härligt var det med lite musik i öronen klarade jag mig aldeles utmärkt själv. Innan det blev det ett avsnitt Hart of Dixie och en liten nap. Jag är så otroligt trött ska nog ta och slå igång ett avnitt Pretty little liars och gosa lite i sängen med Sally som är mätt och belåten efter mat och promenad.

 



Jag tycks lysa med min frånvaro här med jämna mellanrum nu mer, jag allt för ofta. Trots att jag varje dag klickar mig in på blogg.se sida och hittar massor med nya bloggar att läsa, så lyckas jag inte logga in och skriva några rader här då och då. Det måste vara en standard grej man skriver i sin blogg, hur dålig man egentligen är på att skriva i den. Så låt oss lämna det åt sidan och knappra ner några rader om något annat..

 

Just nu sitter jag i min säng och Sally ligger brevid och blänger lite på mig då och då. Om jag tolkar hennes blick rätt, så tycker hon det är dax för en promenad ist för att sitta här. Jag håller med henne till viss del eftersom den extrema kylan äntligen är över! Tjohoo har faktiskt saknat våra promenader som vi vanligtvis är väldigt duktiga på att ta varje dag. Men jag tycker att det är okej att jag tittar ett avsnitt el två av mina favorit serier efter jobbet.

Har hushållt i klass 5b på Tallbackaskolan sedan måndags. Jag tänkte att jag skulle ta mig an en liten utmaning då jag sagt innan: Aldrig stora barn! Men det var inte så hemskt som jag trodde. Visst är 6 åringar lite lättare men det fungerade de här också. Så hädan efter kommer jag nog inte låta lika skräckslagen när de frågar om jag kan vicka på mellanstadiet. De är lite charmiga när de frågar om de är med på "olydiga listan" jag sagt att deras fröken ska få när hon kommer tillbaka, eller när de lurar mig med pennor som ger stötar. Hade inte kunnat tänka tanken att bli butter över sådant, minns ju hur jag själv var när jag var liten. Eller när en av pojkarna tycker en tjej är snygg i medeltidenfilmen och säger det högt, eller när jag och en av grabbarna alltid gör tummen upp till varandra. Jag kan nog konstatera att jag vågar mig dit igen, he he.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: