Älskade älskade lördag

Eftersom jag aldrig brukar blogga från iphonen så tänkte jag att jag kan roa mig med det medans Anton och Alex är i garaget och fixar med sina skidor.

Killarna har lagat en otroligt god middag som jag blev bjuden på ikväll. Kött, klyftpotatis,sås,grekisk sallad och sparris. Det kan nog inte bli bättre eller hur? Tack snälla rara ni!

Tidigare idag har jag hunnit ta en promenad med mamma och Sally längs strandpromenaden. Älskar att promenera det är så himla mysigt och idag fick jag med min mamma vilket inte sker ofta så det var en bonus verkligen.
Efter det har Håkans vackra toner och ord spelat för fullt. Efter gårdagens bravader kändes det glasklart att lyssna på honom. Fixat en design och redigerat bilder. Nu vankas glass, bättre sent än aldrig he he

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: