Så en dag kan svänga om fort.

Gårdagen vändes från bra till dåligt precis som man vänder plättarna i stekpannan. Började min
dag med att vakna upp brevid min kille, vilket är en av de bästa sätten att vakna på måste jag säga.

Sedan skjutsade han hem mig och jag svidade om till täckisar osv och tog en promenad med Emelie
och Signe. Skönt med friskluft trots den svinkalla vinden vi fick rakt i ansiktet då och då. När jag väl var
hemma så började jag plocka i rummet, dammtorkade och dammsög. Då helt plötsligt mensvärken från
helvetet anföll mig och jag vart säng liggandes i princip hela kvällen. Men efter lite sömn och mamis dunder
kur släppte det till sist. Tack och lov! Tog en snabb dusch och skurade mitt rum och bäddade rent. Sedan var
det dax att hoppa i lilla lopplådan med min fina kille igen och efter några pussar och ett avsnitt hawaii five- o
sov jag som en prinsessa ska ni veta.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: