så söta små barn

Jag vaknade klockan 5 med min kära och drack ett glas äppeljuice och kramade om honom lite innan han skulle
bege sig vidare till jobbet. Sedan slumrade jag om i några timmar då jag blev väckt och utringd på jobb. Yrvaken
slängde jag i mig en smörgås och en kopp thé och sprang ner till granbacka för att jobba några timmar på avdelning
Rönnen. Ska jobba där även i morgon vilket ska bli roligt då många av mina gamla dagis fröknar jobbar där. När
man jobbar som dagisfröken minns man alla då? Mig kände de då igen på direkten. Fick till och med höra att
jag var mig lik än idag, fast jag var rundare förr. Haha de menar då alltså så där rund och go som man är när
man är barn inte att jag var en tjockis. Men roligt var det då att träffa dem igen.

Kunde inte låta bli att smälta lite när vi satt vid matbordet under lunchen då en liten pojke säger till en av flickorna:
- Vad fin du var idag, är du en prinsessa? och flickan svarar: - tack jo det är jag, och ler sött. Ibland är barn bara för söta alltså.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: