Nog längtar man tillbaka allt.

Idag när jag och barnen på skolan satt och tittade på världskartan insåg jag verkligen hur mycket jag längtar tillbaka till Alcudia och Spanien. Jag fick ett sk "lång vick" eller långt och långt veckan ut är rätt länge för min del. Det känns väldigt bra måste jag säga. Lite extra slantar har väl ingen tagit skada av. Om jag ska vara ärlig har jag redan planerat hur jag ska sprätta det jag tjänat, hehe ganska hemskt egentligen. Det är ju bara titta vem hade tackat nej till att sitta på den stranden med en sån där baguett i handen. Kanske det är dax att börja fundera på en resa till solen, eller vad säger ni?




KOMMENTARER


ellis

eller en resa till MIGIIGIGIIGIGIGIGIIGIGIGIIIIIG :D:D:D:

2012-01-14 // 10:13:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: