Lite smått och gott..



1. Mammas nya fina tulpaner. / 2. Mina fina papperstranor jag vek med min mami. / 3. Äpplen. /4. Pappers svanar. / 5. Min underbara hund.

Jag konstaterar ofta att jag har stora problem med besluts ångest. (okej ångest och ångest kanske vi inte behöver kalla det.) Jag menar vilken normal människa har problem att bestämma vilken bredd man ska ha på bilderna i sin blogg. Jag har bytt bilder i detta inlägg så där en 3-4 gånger. Det mina vänner är kanske inte fullt normalt (men jag har aldrig sagt att jag är normal heller så.)

Det är så otroligt underbart att affärerna har börjat sälja tulpaner. Jag blir så otroligt lycklig av tulpaner.Papperstranorna kom jag på att vika för några dagar sedan. Så en kväll spenderade jag och mami med att vika pappers tranor och pappers svanar. Tycker att de är väldigt fina faktiskt. Sedan har vi ju börjat äta väldigt mycket äpplen i vår familj då Sally är helt tokig i det. Direkt hon varit på promenad går och till fruktskålen, sätter sig och försöker få någon att förstå att hon vill ha fruktstund. Hon är ju bara för söt min lilla lurvis.

KOMMENTARER


johanna

fint du gjort!!

2012-02-01 // 16:51:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: