This is for you my love.


Jag älskar att somna brevid dig & vakna brevid dig. Jag älskar när du kliar mig på ryggen & ber
sådär sött om massage tillbaka. Jag älskar när du pussar mig god natt innan du somnar. Jag älskar när du säger att jag är fin. Jag älskar att äta frukost med dig. Jag älskar att skratta med dig. Jag älskar när du torkar mina tårar. Jag älskar att umgås med dig. Jag älskar när du överraskar mig. Jag älskar när du har pepp talk med mig. Jag älskar att fara på äventyr med dig. Jag älskar att fotografera dig. Jag älskar att resamed dig. Jag älskar att basta med dig. Jag älskar att Sally älskar dig. Jag älskar att fredags mysa med dig.Jag älskar när du säger att jag är bäst. Jag hade kunnat sitta i en evighet och skriva hur mycket jag älskar dig och vad jag älskar att göra med dig men ord räcker som inte till men..
Jag älskar att du älskar mig och..
Anton, Jag älskar att jag älskar dig ♥

KOMMENTARER


aw, jag vart lite tårögd av att läsa det där! puss♥

2012-01-09 // 01:44:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: