ho ho! fotbollsgalningen i mig, var är du?

Just nu i skrivandes stund sitter jag i soffan i vardagsrummet med mami och papi och tittar os.
Jag har kommit fram till att jag verkligen vill hitta tillbaka min lust att spela fotboll. Jag saknar det så enormt
mycket och har inte rört en fotboll på hela sommaren. Har varit mycket jobb som tagit tid och sedan har jag 
prioriterat Sally. Det är nämligen så att sedan jag köpte min alldeles egna hund för nu två år sedan snart har jag nästan börjat få dåligt samvete om jag rör på mig och Sally inte är med. Sjukt jag vet, men så är det! Hade dagarna varit längre hade jag hunnit med allt, både träna fotboll och även gå på mil långa promenader med henne. Så om det är så att lusten försvann i början pga tidsbrist är mycket möjligt men kanske jag kan hitta åter lusten igen och iaf fara och träna när jag blivit kvitt viruset som jag tydligen har dragit på mig. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: