En liten dagstur till Fammo

I morse när jag vaknade så kände jag bara blä för den här dagen. Ni vet ibland vill man bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen, men det gjorde jag inte! Jag tänkte att jag gör något bättre av dagen och packade väskan och brassade till Fammo. Det finns inget bättre än att bara fly till Hakkas ibland. Jag glömde alla beskymmer jag tänkte på när jag öppnade mina blå på morgonen så fort jag kom fram. 

Fammo bakade ut bröddegen och jag penslade innan det var dax för gräddning. Sedan vilade vi lite framför tvn och sedan gräddade vi våfflor som vi åt oss mätta på till lunch. Sedan planerade vi en promenad ner till kyrkogården med Sally men tyvärr var inte vädergudarna på vår sida, det spö regnade så vi drack té och nybakat bröd och pratad om allt och ingenting. Min Fammo är bäst, och jag älskar henne så mycket. 



Några bilder jag tog hos fammo, Fammos nybakta bröd / en så fin té servis / Sally / Min söta storebror och mina kusiner.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: